Väntan.

Börjar få in dethär nu. Skriver jättemycket här nu när jag är hemma och har tråkigt. Jag har nyss ätit. Det var wok med nudlar & Lövbiff. Det var gott. Väntar på lite saker, på att Johanna ska ringa och på att Alexander ska komma. De händer nog snart. Annars har jag ju inte gjort mycket idag. Som jag skrev tidigare tittade jag på Kristallen, jag blev jätteglad när "I en annan del av Köping" vann. Annars har jag inte gjort mycket. Slöglott på tv´n och så, mycket trevligt. Sedan kom mamma hem då drack vi kaffe och pratade om morgondagen. Vid halv två ska jag vara på fyrishov, då ska vi fika först med kaffe & bulle. Sedan ska vi in på relaxen och bada bubbelpool och bastu. Trevligt, trevligt! Nu pratar jag med Johanna, hon uppdaterar mig på det senaste skvallret. Mycket skojj har hänt.
Nej, nu ska jag titta på tv´n igen.
Hejdå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0