Nyponsoppa.

Nyvaken. Idag känner jag mig en gnutta bättre, för tillfället iallafall. Har precis kollat in slutet av "Våra Bästa År" det är mammas & mitt "sjukprogram". VI tittar alltid på det när vi är sjuka. Nu har det hänt en del kan man ju säga. Abe har blivit skjuten t.ex. Så ska bli spännande till nästa program, 12.50 för de som är intresserade. Annars ser min dag inte så spännande ut. Jag spelade in "Kristallen" igår så ja ska nog titta på det. Ska föröska se på någon film också om jag lyckas hålla koncentrationen vid liv. Sedan ikväll så ska min pojkvän komma och hälsa på mig, det ser jag fram emot mycket. Jag saknar honom nämligen. Vi ska titta på slutaudition i "Idol" och så ska vi se på premiären av "Greys Anatomy". Skojigt. Nu är det iallafall bestämmt att jag och mamma ska gå på relax imorgon. På fyrishov då, men iallafall. Vi ska bada bubbelpool och bada bastu. Bara slappna av, det ska bli jätteskönt. Det behöver vi båda två.
Har lite dåligt samvete för att jag inte gick till skolan idag. Får försöka ta bort den känslan.
Nej, nu ska jag gå ner & göra min lite nyponsoppa med glass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0