go´morrn.

Godmorgon Godmorgon! Jag blev hemma idag också. Orkade verkligen inte gå till skolan.. Nej, det var inget roligt idag & vädret är dessutom skitdåligt så då blir man på depphumör. Tror inte jag ska missa så mycket i skolan heller, hoppas jag iallafall. Just nu sitter jag framför tv´n och glor på Mtv samtidigt som jag pratar med Alexander på msn och samtidigt läser jag UNT. Jag är ju en samhällsvetare nu så det är min plikt att läsa tidingen, fast jag ögnar nog mest igenom allting.
Sitter också och funderar på vad jag ska göra härnäst jag ska nog titta på "Dirty Dancing", det var ett tag sedan och den är ju så bra. Tänkte äta  någonting också om jag får i mig något idag, hoppas det.
Nej, nu får det nog vara nog för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0