..

Bläbläblä va tråkigt det är med skolarbete. Igår började jag läsa en bok, "Mannen utan öde" det är en jättesvår bok att läsa. Språket är väldigt gamalt och han skriver så mycket detaljer så det är svårt att hänga med. Har läst lite minde än halva boken nu iallafall. Så hoppas den blir lite mer intressant nu. Idag skrev jag 2 uppgifter på boken. Det var svårt men hoppas det går bra.
Det har varit skönt med helg nu måste jag säga. I torsdags var jag & mamma och shoppade. Jag köpte 2 par jeans och 3 tröjor. Så nu finns det inte mycket pengar kvar. Åkte hem till Alex sedan & möste. Fredagen åkte jag hem, städade & tvättade. På kvällen åkte jag med Annika till Lollo på fest, kul. Igår läste jag bokjäveln och på kvällen var jag hos Westerberg, de va skojj.
Ikväll är det dans som gäller, var skit svårt färra gången, stegen går så himla snabbt så man hänger inte med. Speciellt när man är väldigt trött också. Men men. Imorgon är det skola igen, usch då. Men nu är det inte många veckor kvar till höstlovet, man får tänka positivt. Ska även dansa imorgon också, då är det ragga. Ska träffa Alexander innan på stan också.
Nu var de tråkigt.
hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0