en vanlig förmiddag.

Japp. Det vart ingen skola för mig idag heller. Jag mår inte bra, jag har jätteont i kroppen, är svimmig och allmänt nere bara. Men igår kom min kära pojkvän och muntrade upp mig, han gav mig maltesers! Det är det godaste som finns enligt mig så jag vart väldigt glad. Sedan låg vi och hade det väldigt mysigt, då vart jag redan på bättre humör.
Idag vaknade jag tidigt, sjukanmälde mig och satte mig här. Jag åt varm nyponsoppa med glass, väldigt gott. Annars har det inte hänt mycket. Jag tittade på "Den gröna milen" men det visade sig att sista halvtimmen inte var med, snacka om att jag vart väldigt arg. Nu sitter jag och hejjar på svenska damerna, men det ser inte så ljust ut om jag får säga så. Hejja iallafall! Jag ser fram emot kvällen iallafall, det är nämligen mycket bra på tv´n. Först vid 20.00 har vi "Idol" sedan vid 21.00 börjar äntligen "Desperate Housewifes" YES! Efter det blir det nog läggdags tror jag.
Jag vet inte om jag ska gå till skolan imorgon, har lite beslutsångest tror jag. Vi ska ha alinformation inför tvåan imorgon och det känns inte så kul att missa. Samtidigt vet jag inte om jag ä stark än för att gå till skolan. Hur ska jag göra?
JAAAAAA!!!!!! Nu gjorde Sverige sitt 2:a mål, var bara tvungen att skriva det. Haha, men nu ska jag nog koncentrera mig lite mer på matchen. Uppdaterar kanske lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0