En helg.

Helgen . .
Ifredags så åkte jag hem yill min älskling på kvällen. Vi tittade på Idol. Jag vart arg eftersom äckel kocken Knut kom med. Han kan ju inte sjunga. Min älskling Robert kanske inte går vidare heller. Nej, men efter det tittade vi på "Dirty Dancing" MYCKET BRA FILM!. Ja, mycket mysigt hade vi det.
Lördagsmorgonen vaknade vi och mysade. Snart gick vi upp och Alexander lagade pannkakor till mig, det var oerhört gott faktiskt. Åkte hem någon gång på eftermiddagen och gjorde ingenting. Johanna ringde sedan och övertalade mig till att komma ut. Så jag tog på mig anständiga kläder, lagade mat till familjen och sedan bar jag mig ut. Träffade; Madde, Matilda, Jossan, Kristian, David & Olle. (tror inte jag glömt någon) Vi gick runt i björklinge, upplevde gamla minnen från 7:an. Nej, sedan gick vi upp tlll Macken, träffade min älskling där. Stod där och dansade för oss själva, mycket trevligt.  Jag & Alexander gick sedan hem till mig, var vakna ett bra tag. Sedan somnade min lilla älskling, men inte jag. Han snarkade som en jag vet inte vad, haha. Så har inte sovit många timmar inatt.
Imose gjorde vi inte mycket. Alex åkte hem sedan och jag godde på tv. Nu ska jag iväg och köra med pappa och efter det är det dans som gäller. YES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0