Eftermiddagen

Okej då, jag vart lite för entusiastisk inför fotbollen. Det gick ju inte så bra, synd. Men mamma kom hem och muntrade upp mig med kaffe & digistivekex, trevligt. Vi satt och pratade lite skit och planerar att ta en spa-dag någon gång här framöver, fr se om det blir av. Pappa kom hem sedan och beslagtog min mobil, han & mamma tycker nämligen att den stressar upp mig och att jag måste vara ifred nu när jag mår dåligt. Fasst jag vill ju prata med Alexander så jag ska sno tillbaka den när vi har ätit.. Jag blir nog hemma imorgon iallafall, har inte mått bra alls idag så jag kommer inte orka med skolan imorgon. Jag får hoppas på att jag får reda på informationen på annat vis då. Nej, just nu känner jag en enormt stor saknad efter Alexander. Jag vill att han ska bo här hos mig, det skulle vara rätt så bra. Då skulle jag få träffa honom varendaste dag och skulle få pussa honom när jag ville. Jag måste bara skryta om att jag har världens bästa pojkvän och han gör allting värt, så det så!
Nej, nu är det slut med dettahär. Ska väll gå och äta något som kallas mat snart och efter det ska jag prata med min underbaring.
Hejdå Folkens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0