Allmänt söndagstrött

Okej, börjar bli dålig på det här med att skriva får skärpa till mig lite nu.
Helgen har inte varit så speciellt händelserik. I fredags stannade jag hemma från skolan, okade inte helt enkelt. Sedan på eftermiddagen åkte jag in till stan för att möta upp Alexander. Vi åkte hem till hans nya hus utanför Almunge. Det var ett jättetrevligt hus. Hälsade på nya katten Devil också, jättesöt för den delen. Vi åt jättegod lasange som Madde hade lagat och efter det blev det mys med film. Jag var så trött så somnade vid elvatiden, stackars Alexander kunde inte sova så tidigt och fick ligga vaken! ( förlåt ).
Lördag vaknade jag av att Devil låg och "purrade" mellan mig & Alexander, mysigt! Åkte hem på eftermiddagen, mådde inte så bra. Till kvällen var jag hemma med familjen och tittade på film. Lugnt & skönt faktiskt...
Idag har jag inte gjort speciellt mycket. Ingenting faktiskt, funderat på saker & ting. Ska åka och dansa sedan, är inte speciellt taggad alls, känner meg helt lealös i koppen. Dessutom ska jag köra innan känner inte att jag har koncentration för det heller. Men nu ska vi inte vara negativa, får se hur jag gör kanske stannar hemma endå.
Jag längtar tills i veckan för att massa nya bra program börjar, saknat "Grey´s" & "Desperate".
Nej, men nu ska jag nog fixa mig lite iordning för kvällen.

Alexander, du får mig att orka med vardagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0