Long time.

Vet inte varför, men har bara inte orkat blogga på senaste tiden. Hinner inte med eller känner inte för det bara.
Nu är det iallafall lov. Känns skönt men jag har fortfarande tio sidor matte & en engelskabok som måste läsas och räknas. Känns inge vidare. Och till råga på allting är jag sjuk.
Igår jobbade jag nere på församlingshemmet. Vi var ute fråån 10.00-14.00. Var ute i skogen och grillade korv, kötbullar och pinnbröd. När vi sedan kom hem vart det varm oboy med bulle. mums!
Åkte hem till min kära pojkvän på kvällen, vi segade. Tittade på "råttatouille" ( Vet inte hur det stavas? ). Den var bra.
Kunde inte sova inatt heller, mår inge bra alls.
Idag har kärestan tagit hand om mig, fick pannkakor. Jättegott.
Imorgon ska jag träffa Madde, ska bli roligt.
Hejsålänge.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Godkväll :) Hur står det till?

2007-10-30 @ 19:26:15
URL: http://sannakumlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0