Valmarknad

Idag var det valmarknad i skolan, så jag gick idag eftersom det bara var två timmar ändå. Kom till skolan och lyssnade på informationen, fick dock inte veta så mycket som jag inte redan visste.. De individuella valen var lite mer intressanta att titta på. VIll välja en massa, men det kommer man aldrig att orka med. Ville ju läsa teckenspråk, men det fanns inte på Fyris. Någon skola i Uppsala som har teckenspråk? Let me know!. Annars kommer det att bli profilen "Juridik". Och de förslag på tillvalsämnen är; Engelska C, Speach (eng. talkurs), Matte C & Drama. Hur som helst, efter valsaken gick jag, Paula & Johanna till bibblan och hämtade lite info om Malta, vårat eng. arbete. Sedan gick vi till matsalen, det var god mat idag..
När jag jag kommit hem kom den söta damen Madelene hem till mig, mycket trevligt. Vi pratade, åt bullar och tittade på film. Planerade gjorde vi också, skoj gumman!!
När hon åkt hem tog jag ut fanskapet (katten) som inte gillar mig för tillfälle, mindre än vad han brukar. Kattjävel!. Nåja, kom in och tittade på roomservice, dom var hos Bert Karlsson det var kul. (Och han är ful) haha, va rolig jag var det rimmade... Efter roomservice fick jag en utomordentlig överrasking, min kära pojkvän kom hit och gav mig en puss, mycket tacksamt eftersom jag saknar honom så. Tack baby!
Sen kom GRAY´S. Man blir beroende av det programmet, jag lovar. Asbra, och nu ska ju Addison få en egen serie också som verkar väldigt bra den med. Jippie.
Imorgon är jag ledig men ska ändå in till stan, ska till optikern och doktorn.. Annika ska följa med, skojigt!
Sedan dessutom ska jag träffa  Alexander, det längtar jag tills för saknar honom enormt.
Ihelgen ska jag ta det lugnt, ska skriva klart min uppsats om Zibmabze iallafall.
Nej, nu räcker det med onödig fakta om min dag. 
HEJDÅ. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0