Up-day.

Okejokej, idag känner jag mig lite bättre faktiskt. Fast nu känns det som att jag kommer att bli magsjuk. Min stackars mamma har åkt på den hemska sjukdomen och jag vill absolut inte bli smittad. Men jag känner hur det bubblar oro i magen på mig och jag har mått illa hela dagen. uschusch.. Vi hoppas jag frisknar till så jag kommer tillbaka till skolan nästa vecka. Tro det eller ej, men jag saknar skolan lite iallafall. Jag menar om man tittar på min dag idag. Vaknade, tittade på tv ett tag. Skrev sedan klart min bokrecension, kollade på en film, åt, gick ut en promenad med katten och pappa. Kom in tittade på tv igen. Sedan kom höjdpunkten, mit samtal med underbara pojkvännen. Så ser min dag ut, inte roligt. Morgondagen har jag några planer för iallafall. Pappa har hyrt 2 filmer till mig & mamma. Fullt hus, den med Robert Gustavssons höjdpunkter och någon amerikansk thriller. Dessutom hade pappa köpt en skvallerblaska till mamma så hade tänkt mig att sno den imorgon och hoppa ner i ett varmt bad, det behövs. Imorgon har vi även Idol att se fram emot, det är Rock tema och min röst ligger somvanligt hos Daniel.

Jag hoppas verkligen att jag kan sova mer inatt än vad gjort gjorde natten till idag. Först kunde jag inte somna alls och när jag väll somnade drömde jag bara en massa mardrömmar och vaknade hela tiden. Det var riktigt läskigt.
Och med det sagt vill jag bara säga Godnatt Folkens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0