Trött

Okej, klockan är 01.20. Vet ni vad jag har gjort? Skrivit min jävla historia uppsats. Fasiken så tråkigt det var, om jävla gladiatorspel och dess politiska funktion. En jävla tur att man har sovmorron imorgon.
Idag annars har dagen varit rätt så skön. Vaknade vid tolv, fixade till mig sedan åkte jag och pappa ner till nyöppnade Edvards, det var jätte fräscht nu efter renoverningen, mycket god mat. Goffade i miglite hamburgare oh pommes... När jag kom hem pluggade jag matten, har matteprov på fredag (NEJ) kommer inte gå bra känner jag på mig, skit svårt ju. HUr som helst, vid halv tre åkte jag och pappa in till skolan för att ha utveklingssamtal, det gick bra. Bara det att det var mycket grupperingar i klassen och nu ska vi få bordsplacering (NEJ IGEN) Altså, det är klart att det är grupperingar i en klass, jag menar alla går inte ihop liksom?. Dessutom är många i min klass helt störda, speciellet några av killarna. Hur barsliga kan man vara egentligen, blir så jävla irriterad... Hmpf, efter utvecklingsamtalet var det träffa mamma på stan, vi letade efter en farsdag present och hittade en jättefin grön tröja på Brothers. Sedan gick vi till Nautilus för att vara nyttiga, simmasimma på hej & hå. Gick mycket bra. Åkte hem sedan och på matbordet stod det sallad, en jättegod sallad med mozarellaost och parmaskinka i, yummii! Efter maten var det plugg, men vid nio fick det vara paus, man kan ju faktiskt inte missa Desperate Housewifes. Idag kom efterlängtade Bree tillbaka, jippie! Nej, det är mycket bra. MIn pojke ringde efter det så pratade med han också, sedan vart det skriva av. Det vart iallafall en A4 och lite till, vilket man skulle skriva så det blir iallafall ett Godkänt. Men imorgon har jag ett Geografiprov, som de andra hade i början på terminen, det kommer inte gå bra eftersom jag har glömt bort allting, men men. Det får lösa sig, orkar inte bry mig så mycket nu när jag har mina tankar på annat håll...
Men ojjdå, nu lär jag kanske gå och lägga mig?
Måste bara säga att på fredag ska jag laga mat till min pojkvän & sedan ska vi titta på film och äta godis mysigt va? :D
GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0