tidsfördriv.

Ny dag idag. Mår inte så mycket bättre idag heller, går på Pronaxen och Panodil. Det hjälper faktiskt lite. Imorse löste jag & mamma Melodikrysset, det var ett AstOrid Lindgren kryss eftersom hon skulle ha fyllt 100 år i onsdags. Det var bra eftersom man kan ju allt om hennes visor och berättelser. Sedan har man inte gjort många knop idag, Alexander kom hit ett tag, skulle egentligen följt med han direkt hem men kände att jag behövde vila lite. Så jag åt lite mat och gick sedan och la mig. Vaknade för ett tag sedan och nu väntar jag på att pappa ska komma in så ska vi åka med en gång. Medans tittar jag på High School Musical och den är så himla bra om jag får säga det själv.
Ikväll ska vi titta på fotbollen, Sverige-Spanien och jag är astaggad. Jävla tur att Alexander har kanal nio så man får se matchen. HEJJA!
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0