Snö :)

Igår var en trevlig dag. På dagen var jag på stan med kära Johanna.Jag gjorde bort mig på H&M. Jag skulle betala mina varor, så funkade inte kortet, det var skitlång kö bakom mig också, så det var inte kul. Det visade sig så att mamma hade glömt att sätta in pengar på mitt kort. Så ringde hem till pappa, han fick fixa det, så det ordnade sig till slut iallafall. Efter köpet gick vi till storken och åt kladdkaka. mumms.
Nej, sen kom jag hem och hjälptepappa med maten, tacos. Jag skar grönsakerna och var på topp faktiskt. Alexander kom och åt sedan med. Jippie. Mh, efter maten kollade vi in "postkod miljonären" eller va de nu heter. Vi kunde mycket.
Drog in till stan sedan, bio dags. Vi tittade på "1408", den var skumm, men hade sina stunder faktiskt. När vi åkte hem sedan började det snöa, mycket mysigt faktiskt. Jag vart jätteglad, väldigt mysigt att gå hem i snöyret.
Imorse lagade jag frukost åt sötnosen och vi tittade på "Idol".
Ikväll kommer Maddo hit, vi ska äta potatismos spöken, vilket är tradition här hemma på Allahegonahelgen. Efter det ska vi dra till Tärnksjö på fest. Ska bli kul och träffa alla.
Ha de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0