Orkar inte .

Altså nu är det hur mycket som helst i skolan, man orkar inte med allting.. Ikväll ska jag lläsa ut min engelskabok och jag har över halva kvar. Då kan man fråga sig varför jag sitter här... Nej men jag orkar verkligen inte läsa, den är så fruktansvärt dåligt och dessutom hatar jag min engelska lärare så det är rätt så dålig motivation i lilla Madde.
Dagen annars har väll varit okej, vaknade vid 10 och hade så fasansfullt ont i mitt öga (Jag har nämligen fått en vagel under ögonlocket. Äckligt, jag vet.) Jag vet inte vad jag ska ta mig till, det känns som om någon trycker på ögat helahela tiden. Nåja, i skolan var det idrott första lektionen. Vi gjorde aerobics och cirkelträning, jobbigt! VI har ju idrott med el-klassen och deras idrottslärare är helt dumm i huvet, jag hatar honom. Så det så!. Efter skolan var slut egentligen gick jag och gjorde geografiprovet, det gick faktiskt bättre än vad jag hade förväntat mig. Åkte hem sedan i mörkret, var helt smockfullt påå bussen, blä vad jag inte tycker om fulla bussar. Väl hemma satte jag mig ner och läste, åt korv med bröd (Som jag tröttnat på som fan) och gick sedan ut med katten. Nu sitter jag här och väntar på bättre tider. Vill att mamma ska komma hem snart, känner att jag behöver prata med henne lite och så.. Så längtar jag såklart till Greys Anatomy också, jippie..
Nej, ska man ta sig i kragen lite, jag kan iallafall läsa en halvtimme nu till att börja med....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0