Oj, nu svimmar jag.

Dålig dag idag. Pappa väckte mig halv nio och berättade att vi skulle åka till Svartbäckens vårdentral om en timme. Jag gick upp och fixade lite. Väl hos doktorn fick vi sitta och vänta ett tag innan min doktor, Marie kom. Hon lyssnade på vad jag hade för symptom och gjorde sedan den vanliga undersökningen, kollade hals, öron, hjärta & bröst. Sedan skickade hon mig vidare till labbet och min stora farhåga, blodprovet. Fick vänta i ca 40 min på provtagningen och då hann jag bli rejält nervös. När jag kom in böjade jag med att titta bort med en gång. Min snälla pappa pratade med mig hela tiden så att allt skulle gå bra och det gjorde det också. Tyckte inte att det gjorde så ont och när hon väl var klar tittade jag fram igen och då såg jag blodet.... Inge bra och min första mening då var "Oj nu svimmar jag". Japp, jag svimmade när jag såg blodet, allting bara försvann. Usch, jag har sådan skräck för sådant. Stackars sköterskan fick lite panik hon med, men det ordnade sig till slut. Fick gå ut och vänta igen på att få prata med Doktor Marie. När hon kom fick vi veta att det var inte alls något fel med Fröken Madeleine, bara virus som borde ha gått över vid det här laget ( Eller säger man skafferiet? ). Så hon sa att jag skulle ta en dag i taget och försöka komma ut lite på promenader och så.
På vägen hem stannade vi till vid Macken där jag hyrde 2 filmer & köpte mig lite godis för att komma tillbaka till världen. När jag kom hem tittade jag och pappa på "Death proof" som jag inte tycker var någotning bra alls, nej inge bra film över huvudtaget. Men efter det tittade jag på en oerhört bra film som jag rekomenderar varmt "Jakten på lyckan", den med Will Smith och hans son i huvudollerna. Så himla bra och rörande och den blir ännu bättre av att den är verklighetsbaserad. Så alla ni som läser, titta på den!. Annars har den här dagen inte varit rolig alls.
Imorgon ska jag åka oh hämta böcker i skolan, måste jobba lite hemma så jag inte ligger efter så mycket. Kommer nog att bli hemma hela veckan
Ska titta på Dexter nu, så vi har något att prata om imorgon... Känns konstigt..
Ajja, ha det bra alla människorna.
Puss&Kram :D

Kommentarer
Postat av: din

Känns konstigt...?

2007-11-20 @ 17:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0