NEJ!

Jag är upprörd. Jag helt förvånad. Hur kunde Daniel åka ut ur Idol? Jag menar, Anderas fick bara sympati röster av juryn, dom måste lära sig att inte gå åt för hårt. Det är då det här händer. Och hur kunde Amanda och Daniel var bland dom sista? Folket där ute, hur röstar ni egentligen? Neej, jag som var på så bra humör innan blev helt deppad av detta. Fy skämms på folket. Heja Daniel ändå!

Min dag har iallafall varit rätt så bra. Tittade på en dålig film med mamma när jag vaknade. Efter det plockade vi iordning lite i huset, såg förjälvigt ut. Efter det var båda två helt slut, så vi dog framför tv´n och Våra bästa år. Efter det vart det mycket skratt, Fullpackat var i överlag rätt så bra. Sedan tog jag mig ett välbehövt bad med bubblor. Var så himla skönt att få lägga sig i det varma vattnet och bara glömma allting för en stund. Slappna av, det behövdes. Ah, sen var det dax för mat & Idol. Sedan har jag inte gjort mycket mera. Känner mig fortfarnande lite sliten, men ändå piggare.

Well people, se ya!

Kommentarer
Postat av: Kitty

helt galet! ut med Andreas

2007-11-24 @ 00:10:44
URL: http://pricksflikka.blogg.se
Postat av: Madeleine

Jag håller med fullständigt!!!

2007-11-25 @ 00:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0