Längtan.

Gud vad jag längtar efter julen just nu. Jag, mamma & pappa har precis suttit och julplanerat. December kommer bli en sådan bra månad, som alltid. Det går så fort och man blir så glad utav allt som händer. Det är riktigt roligt. Snart ska vi baka en massa, lussebullar, kolakakor, mjuk pepparkaka, pepparkakshästar, choklad, tryffel and so on.... YUM! Det är också dags för julklapps inhandling. Familjen har skivit sina önskelistor och jag funderar över vad jag ska köpa till folket. Får gå och ta mig ett tag i staden och leta efter lite roliga saker.

Imorgon är det första skoldagen på två veckor och jag känner mig en smula omotiverad. Känns verkligen inte som att jag kommer att orka med allting. Ligger så jättemycket efter alla andra så det inte är sant. Hoppas jag klarar mig igenom morgondagen fint iallafall. Efter skolan ska jag ner på stan och leta efter nya skor. Jag ska leta efter ett par höga skinnstövlar, så snygga!

Jag har också bestämmt mig för att inte vara med på dansuppvisningen den 15 december. Har varit borta alldeles för mycket och det känns bara jobbigt att vara med när man inte ens kan danserna. Så jag hoppar det. Det kommer trots allt fler chanser.

Lite roliga datum i December:
2/12- 1:a Advent, allt julpynt kommer fram och hela huset blir mycket mysigare.
8/12- Fira Julafton med älskling?
9/12- Bak dag.
13/12- Lucia, uppträda i skolan med Ultimate Show!
14/12- Min älskade pojkvän åker till Thailand...
21/12- Jullov!!
23/12- Göra skinka & revbenspjäll. Dags att ta fram granen och klä den.
24/12- JULAFTON! Julmat, Kalle Anka, Gemenskap... Lycka.
25/12- KALKON!
26-28/12- Shoppa, mellandags rean.
30/12- Älskling kommer hem!
31/12- Nyår. Inte någonting bestämmt, men det bli nog middag & sedan någon rolig fest.


Kommentarer
Postat av: haha<3

14 roligt datum jo jag tackar :O :P haha.

2007-11-25 @ 22:32:06
Postat av: Madeleine

Men ojdå, jag menar ju att det är tråkigt förstår du väll :(

2007-11-25 @ 22:53:44
Postat av: Alexander

Ja, jag fatta de :P Såg bara lustigt ut :D

2007-11-25 @ 23:27:37
Postat av: Madeleine

Men jag rättade ju det :D

2007-11-27 @ 19:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0