Kallt

Det märks att det börjar bli vinter nu. Det blir ju bäckmörkt vid halv fem redan. Usch, det gillar vi inte.
Igår besökt jag kära Madelene. Vi tittade på Greys & en Beck film. Asbra. Dessutom åt vi en massa godsaker ( Som jag egentligen inte skulle ha ätit av ). Det var mycket trevligt faktiskt, vi satt och pratade om saker och ting som vi alltid brukar prata om faktiskt.
Idag har jag städat, käner mig väldigt duktig då för att jag orkade egentligen inte det. Men vad gör man inte för att mamma ska bli glad?. Så när mamma kom hem drack vi kaffe & tittade på "Våra bästa år". Efter det gick vi på promenad, det var faktiskt väldigt skönt att komma ut och få luft, det behövdes verkligen.
Om någon timme kommer min älskling hit till mig, mysigt.
Hejsvejs !


Kommentarer
Postat av: Faktiskt älskling<3

Det var "faktiskt" mysigt. :)

2007-11-04 @ 13:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0