Helgen.

Det har varit en mycket lugn och trevlig helg för mig.. Behövdes efter en hektisk vecka..
I fredags kom mamma och hämtade mig efter skolan, vi åkte hem och drack kaffe och åt en bulle. Efter det gick jag upp i soffan och dog framför tv´n. Min kära pojkvän skickade ett sms och väckte mig, han berättade att han var på väg. Så han kom hit till mig. När mamma & pappa åkt iväg till restaurangen lagae jag mat; Lövbiff, pommes & en jättegod sås. VI åt med gid aptit. Efter maten var det tant&gubb stil, vi tittade nämligen på Postkodmiljonären, mycket trevligt. Efter det var det Idol, vart mycket arg över att Christoffer åkte ut, det är inte rättvist faktiskt.. Men men, efter Idol  kikade vi på Stardust, den var bra men lite konstig, vilket iochförsig inte är så konstigt eftersom att det är en fantasy film. Till filmen åt vi en massa godis och min mage höll på att spängas..
Lördag morgon vaknade jag av fruktansvärd huvudvärk och ont i hela kroppen. Gick ner och lagade rukost till mig och sötnosen, till frukosten såg vi på Surf´s up, den var hur bra som helst, verkligen att rekomendera. Såsmåning om åkte Alexander hem. Då fick jag tråkigt, väntade på att mamma & pappa skulle komma hem. När dom kom hem drack vi kaffe och sedan var det bullbak för mig och mamma. Det gick jättebra när vi var två, vi gjorde dubbel sats också. Så nu har vi en massa vanilj & kardemumma bullar hemma... Vid 7 hugget kom Annika hit till mig, vi var ute och gick i kylan en prommenad runt björklinge, var skönt att komma ut i den kalla luften. Kom hem till mig igen och satt oh pratade i 100 år. Vid elva tiden vart jag väldigt trött så Annika åkte hem och jag gick och la mig.
Idag vaknade jag upp och firade pappa på Fars dag, han fick en jättefin tröja och frukost på sängen. Sedan har jag bara legat här i sängen. Ska göra mig i ordning nu för min kära pojke kommer hit ett tag och hälsar på mig, mycket trevligt. Lite senare ska jag & pappa åka in till F16 och köra lite. Efter det är det dansen som gäller, HIPHOP. Woho, känner mig inte så tagggad på dans eftersom jag är sjuk och så. Men pallar inte missa eftersom vi ska ha uppvisning snart ( 15 December på grand)
Nej, nu lär jag göra mig iordning så han kan komma hit snart.. Och förresten ska jag äta äppelkaka sedan. YUM !

Hejdå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0