Fy bubblan.

Har knappt sovit något inatt, vaknade imorse och mådde verkligen s k i t!. Men gick upp iallafall, i duschen svimmade jag nästa, läskigt. Men men, bestämmde mig efter ett tag att varaa hemma men min kära mor tvingade mig till skolan iallafall. Ingen ba idé. Åkte hem efter första lektionen för jag hade har världens jävla huvudvärk och ont i hela kroppen. Fy bubblan för sjukdomar. Hemkommen gjorde jag mig lite stuvade makaroner, åt väll lite av det iallafall. Sedan la jag mig i soffan och självdog tills mamma kom hem vid halv fyra. Vi satt och pratade och drack kaffe. Vid middagen fick jag mig en liten föroläsning om att jag måste sluta att stressa för det bryter ner mitt imunförsvar och pga det blir jag allt för ofta sjuk. Hmpf, jag kan väll inte rå för att jag blir sjuk hitt som hatt.
Idag i skolan fick jag iallafall lite information inför valmarknaden på onsdag, vi ska nämligen välja våra profiler inför 2:an snart. Jag ska välja profilen "Juridik". Det verkar vara jätte roliga kurser där, b.la; Psykologi B, Socialkunskap & Samhällsjuridik. Verkar vara en bra kurs. Till det individuella valet hoppas jag att det finns teckenspråk att läsa, skulle verkligen vara intressangt. Så har jag tagit beslutet om att läsa Matte C också, kan vara bra inför Högskolan.
Jag åt nyss en bulle, det var väldigt got. Ska nog ta mig en kopp the när mamma kommer hem, om hon vill ha förståss hoppas det. Vet inte om jag ska vara hemma imorgo, tror det. Pallar inte. Men på onsdag går jag bara till 10.30 och på torsdag är jag ledig så det är ändå en väldigt skön vecka om man jämför med förra veckan.
Nej, nu ska titta på Joey!
So long ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0