BLÄÄÄÄÄÄ!!!

Inge rolig dag idag heller faktiskt. Dagen började med en skön dusch som verkligen behövdes. Åkte sedan in till skolan för att hämta böcker oh sådant. Klantskallen som man är glömde jag såklat det viktigaste, typiskt mig. Nåja, kom hem och glodde lite på tv´n men det går ju inte någonting bra alls på dagarna, bara en massa skit. Dagens höjdpunkter är Våra bästa år. Och klaga inte, för det är faktiskt bra och har följt det ända sedan jag var liten.. Annars är det One Three Hill som också är bra. Annars har jag läst i min Engelska bok, ska fixa en recension på den tills på torsdag altså måste jag göra klart den imorgon. Idag har jag också ätit kyckling för de som är intresserade.. Nej, skärpning nu. Tittade på Äntligen hemma ikväll också, mycket trevligt.. Efter det var det såklart dags för Desperata Husfruarna som är det bästa som finns att titta på.

Såhär har min dag sett ut: Titta på tv, äta, titta på tv och gå till sängen. Jag tror inte att morgondagen kommer att skilja sig så mycket heller om jag ska vara ärlig.

Alexander, jag älskar dig. Tack för att du alltid finns här det betyder så oerhört mycket för mig, du lyckas alltid sätta ett leende på min läppar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0