Another fucking Sunday

Söndag idag igen nu då.
Igår åkte jag hem till Alexander, vi slöade framför tv apparaten. Kollade in Sverige-Spanien vilket var tråkigt eftersom sverige spelade så dåligt. Spanien spelade bort svenskarna totalt. Så nu hoppas vi att sverige vinner mot lettland på onsdag. Hejjahejja. Jag & Alexander goffade lite också, åt upp 2 påsar popcorn. Muma! Fast jag mådde inte så bra så kände mig så elak mot min stackars pojkvän. Men gick upp och la mig och har knappt sovit någonting inatt.
Imorse gick vi upp oh Alexander har varit jättesnäll mot mig hela dagen ( Du får lova att fixa en jordgubbstårta åt mig så fort som möjligt. ) Åkte hem vid tre-tiden och har sedan dess glott på tv´n. Har inte varit mycket roligt att titta på, Miami Inc var typ det ända bra. Just nu tittar jag på Van Veeteren, det är rätt så bra faktiskt. Mördaren är helt sjuk i skallen, läskigt att kolla på sådan tyker jag.
Imorgon blir jag hemma också, men ska åka till Farbor doktor och se vad jag har för fel. Ser inte fram emot besöket eftersom jag hatar doktorn, kommer säkert att få ta en massa läskiga blodprover och dylikt. HJÄLP!
Vet ni? Imorgon är det sex veckor kvar till Julafton och jag längtar så oerhört mycket dit. Tänk all god mat och Kalle Anka, va häärligt. Fast man har ändå lite julkalpps ångest, vet inte alls vad jag ska köpa till någon. Får ta mig en dag på stan och kika runt lite. Men en sak om Julafton är dålig, min kära pojkvän ska ju iväg till Thailand snart och kommer vara borta i 2 hela veckor. Jag komer att sakna honom väldigt mycket, uschusch.. Vill också iväg till solen och värmen skulle behöva lite miljöombyte.
Nejni, vet ni vad att nu ska jag krypa ner under täcket och känna mig väldigt ensam i saknaden av min pojkvän.

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Saknar dig.

Det ska du få ;)

2007-11-18 @ 23:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0