ajaj

Okejokej. DEPPDEPPDEPP (Med stora bokstäver). Det är inte alls roligt att vara sjuk, inte et dugg. Jag menar, skulle ha gått til skolan idag egentligen men imorse när jag vaknade så mådde jag så dåligt att jag började gråta. Pappa tvingade mig att stanna hemma, så jag kröp upp i sängen igen och har praktiskt taget sovit hela dagen för min jävla huvudvärk. Iallafall gick jag upp för ett tag sedan och tog mig en dusch, kände att jag ville fräscha till mig lite innan Alexander kommer. Han kommer hit och vi ska titta på Idol, idag är det Mattias eller Andreas tur att åka ut. Heja Daniel! Hoppas bara jag orkar titta klart på hela programmet, kan kanppt titta på tv eller sitta framför burken nu. Oj vad jag tycler synd om mig nu märker jag. Ursäkta mig, men ibland får man faktiskt göra det. Helst av allt nu skulle jag vilja lägga mig under täcket, lyssna på bra musik och äta en massa godis. Men har varket tillräckligt med musik och så har jag inget godis alls. ajaj. Imorgon har jag planerat att ta ett bad, får se hur det går...
Nej, nu orkar jag inte mer.
Trevlig fredagshelg


( Pappa är bra han)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0