en valross

Ohojaja, nu är det rätt så mycket över allt..  har hektiska dagar framför mig.. Usch, blir stressad & då mår jag inge bra.. Inte kul! ..
I måndags var jag på stan med Johanna och vi köpte danskläder & bikini! Mycket trevligt om jag får säga det själv!
Igår träffade jag min Annika, vi kollade somvanigt på "High School Musical" ( JÄTTEBRA! ) Jag gjorde okså lista på alla som ska komma på balen, det var duktigt gjort!
I skolan idag skulle jag & Jossan via en film, det blev "Skönheten & Odjuret ( Är också JÄTTEBRA ) Det blev äll sådär populärt hos pojkarna! hehe....
Idag så drog jag ner på staden igen , träffade Micke & Alex på McDonalds dom muppade sig somvanligt.... Men snart kom modret mitt så vi gick och handlade lite saker inför balen och gick sedan vidare till Nautilus..  Inne i simmhallen möttes vi av tantalonerna&valrossen så vi bestämde oss för att simma på snabbsimmet, mycket bra beslut...
Kom hem och åt jättegod mat som pappa lagat och städade sedan..
WEEEI, jag är glad har fått jobb på "lovkul" i sommar, ska blir jätteskojjigt!!!

9 Månader idag älskling <3 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0