En fredag .

Okejokej , ny dag idag! . .
Idag blev jag rik :) Jag fick en massa balpengar idag! Jag är glad, för det är 42 som har anmält sig, och det är flera mer som ska göra det på måndag, det kommer att bli jättekul.. Fasst grunkset är ju att vi inte har någon som kan spela, det är lite värre. S U C K !!!   Men men, det löser sig nog.
Hade prov idag också, skitsvårt ... Varför ?
Jaja, en sak var iallafall skojj.. Jag & Matilda strosade upp till Hemköp och köpte priser till våran söta klass, för att vi vann förrut! Vi hade roligt då (hihi) !
Snart ska pappa börja grilla, mumms fillibabba!! Sen så ska jag träffa min kära mopp! Vi ska titta på tv och pussas!
Imorgon så ska jag titta på vääääärldens snyggaste man!! Jack Sparrow!  Jag är faktiskt lite småkär i honom!

Hejsvejs ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0