sommar !

Nu är det över. . Det känns helt overkligt på något vis..  Jag ska aldrig mera gå där igen! Skönt men samtidigt sorligt, kommer ju att sakna alla människorna!!

Igår så drog jag ner på stan med mamma & Markus! Vi handlade presenter till min kära pappa som fyller år imorgon! .. hihi , jag köpte en ful rosa skjorta till honom och en bok med serier som han gillar!
På kvällen kom min Johanna hit, vi flummade som alltid :) ! Mattias hälsade på också, han sminkade mig & Johanna, det var jättefint  ^^ . Efter en stund kom Petter då blev alla sugna på glass så vi drog oss ner till Macken, jag köpte en cornetto jordgubb, det är värdens godaste glass faktiskt den smakar sommar!
Vi satte oss vid bänken där och pratade old times. Mys! .
Kristian kom förbi sedan och vi traskade tillbaka till mig och där röjde vi i min säng, det var kul!

Idag ska jag & mamma göra födelsedagsmiddag till pappa! Det ska bli mumma !

NU ÄR DET SOMMAR !! :D

lycka .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0