JAA !

Ojojoj, va skönt att äntligen sluta jobba! Ungjävlarna tar knäcken på en..
Är trött som fan, sov bara nästan 3 timmar inatt. Inte bra.. Men kvällen igår va mysig, v hyrde fem filmer, fyra till barnen och en till oss. Först pysslade vi lite & sedan tittade vi på film... Jag hinkade säkert i mig 6 koppar kaffe så jag skulle kunna hålla mig vaken... Men men ...
Något trött man var idag då och mätt.. Vafan, ätit som en jävla elefant på senaste tiden.. usch! Men är det sommar så är det...
Skulle ju bada med Johanna, Petter & Kristian idag.. Men det blidde ju ingenting eftersom jag var lite yr av mig.. syn...
Imorgon ska jag, Alex & Kim titta på "The Hostel 2" det sak bli skojj...

Förresten fick jag ett jättefint armband från SNÖ av Aexander ... HAHA ! :P

Hejdå människor ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0