En Ragga/dancehall :D

Nu är helgen över, fast den har varit skojjig!
I fredags var jag nere på stan med Johanna & Hanna, vi fikade och köpte present till Snäckan! På kvälen så hade jag & Johanna ljus och ljudrep på stadsteatern, det gick inte så bra :/ men men, vi flummade oss på bussen hem iallafall ;D

Lördagen så vaknade ja och gick ner å lyssnade på melodikrysset med mamma och pappa! Efter det var slut så spånade jag och mamma ideér om min frisyr till balen, det vart asbra!! Hjälpte sedan till att fixa iordning på altanen och gjorde lunch !
På kvällskvisten tog jag bussen till Madde, vi fixade till oss och påbörjade vandringen till Snäckans grillpartay, mycket trevligt! Väl framme hoss Snäckan träffade vi massa fickor! Kvällen var rolig, det var god mat och roliga folkare!

Idag vaknade jag & johanna, vi var trötta! Vi fixade tll oss och drog sedan till ÖB och handlade till balen, de va skojjigt ;D .. Köpte mycket !
Sedan ner på stan, tog en sallad och satte oss nere vid ån, mysiiigt, men VARMT ! Sedan orkade vi inte vara ute ängre så vi gick till stadsteatern och började byta om och så! Snart kom ala andra Ragga/Dancehall tjejorna så vi övade & övade & övade! Till sist var det vår tur, KULKULKUL !!! Vi var så jävla bra, vart astaggad och ville mer! JIPPE ! :D  

Hmm , imorrn äre fixa som gäller !

See yaa ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0