Värdelöst.

Idag känns allting så oerhört jävla värdelöst. Jag pallar inte. Skolan var inge rolig dag, började med skit engelska, hatar min lärare. Efter det märkte jag att jag hade låst in mina nycklar i mitt skåp. Jävligt dummt gjort. Fick lite smått panik och upptäckte att uppklipp tiden var den tiden jag hade mitt prov, no good. Jag var en aning irriterad. Dessutom hade jag bild då den lektionen. Var allmänt ofokuserad och pallade inte göra min uppgift som jag egentligen skulle ha gjort eftersom jag inte kunde koncentrera mig. Så jag gjorde julkort istället. Då kommer min cp-bildlärare och tycker att jag ska börja arbeta. Jag förklarar för henne att jag låst in mina nycklar i mitt skåp och pallar inte. Hennes svar blir "Varför låste du in dina nycklar i skåpet då" Altså, hur dum får man bli? Snacka om att jag var nära på att döda kärringjäveln.
Men som tur var fick jag hjälp av våran snälla receptionist och hon fixade en tidigare tid till mig, så jag fick knipsa upp låset då. Så just nu ligger alla minaböcker i Johannas skåp. Vi hade matte sedan. Men jag gick och satte mig i spegelsalen istället, dom hade repetition och jag ställde upp som statist. Så de var väll skönt ändå.
Men som sagt, är allmänt deppig idag och saken blir inte bättre av att jag hela tiden tänker på att du ska åka bort på fredag. Kommer att avlida!
När man pratar om trollen dyker dom upp i fastun!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Alex

JA, vi har en skjusst timeing vi troll ;)

2007-12-12 @ 18:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0