Nope

Okej, har varit rätt så dåligt på att blogga den senaste veckan. Men man har sådana perioder man bara inte orkar.
I fredags åkte min kära älskling bort ifrån mig till fjärran land. Saknar honom väldigt mycket redan. Hoppas på att tiden går fort. Jag få sysselsätta mig med saker så jag skipper tänka på det så mycket.
I fredags var jag också med Annika, vi åkte ut i skogen och partayade lite. Det var faktiskt rätt så roligt. Det är skönt at träffa nya människor ibland altså!
Igår började dagen med Gränby, handlade det sista till julen. Kom hem och storstädade mitt rum vilket tog runt två timmar att göra. Men nu är det rent och fint. På kvällen drog jag mif till Madde och hjälpte henne med sin middag. Vi fixade oss iordning sedan ko folket och det blev en mycket trevlig middag med många skratt.
Åkte till våla sedan, värdelöst var det. Var bara jag som försökte fixa skjuts hem också som tur hade jag Hanna som hjälpte mig så tillsut var den en snäll pojk som kunde skjutsa hem mig & Hanna. Som tur var fick jag färdsällskap av en mycket trevlig Crille också! Tack!

Idag städe jag köket åt mor & far, bläblä! Nu har jag just skrivit in mina referat i Word och funderar på att plugga lite engelska. Nu har jag funderat klart och jag skiter i det. Jag pallar inte engagera mig i engleskan bara för att min lärare är dum i huudet

Trevlig söndag på er.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0