Matte !

Sitter på min mattelektion just nu. Väldugt tråkigt. Jag har glömt mina matteböcker och får inte gå ifrån lektionen utan måste vara kvar här. Så sitter med min dator och gör ingenting. Alla andra håller på med Excel, men jag har ju inte min bok så det är rätt så värdelöst.
Annars idag har dagen varit rätt så okej, fick göra mitt läxförhör iallafall idag. Det gick åt helvetet, kunde inte ett dugg. Usch, jag känner mig så himla omotiverad denhär veckan, jag orkar ingenting känns det som. Tror jag ska fråga Rolf om jag får gå lite tidigare iallafall så jag hinner med 15.35 bussen hem, hoppas!
Fick reda på mitt bildbetyg idag också, VG. Jag blev väldigt förvånad eftersom läraren är helt dumm i huvudet. Fick också fika på italienskan, men det var inte så gott. Men Jordan är världens snällaste lärare.
Idag när jag kommer hem ska jag plugga mera, geografi.. Bläbläblä, jag orkarorkarorka inte. Känns helt onödigt, men jag måste ändå plugga på det.

Igår ringde min älskling och berättade att han levde, tack! Saknar dig!

Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: alex

Saknar dig med.

2007-12-18 @ 20:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0