Måndagar..

Måndag, hur orkar man egentligen? Blir alltid lika förvånad över att man klarar av måndagarna, dom är verkligen det värsta som finns! Som tur var träffade jag Alex på bussen och det gjorde väldigt mycket måste jag säga. 1:a lektionen var rätt skön, vi tittade på film, Jeanne d´arc. Den var knäpp, jag typ såg inget för satt och messade folk hela tiden. Oups. Den slutade iallafall med att hon vart bränd på bål. Haha! Svenskan skulle vi börja med uppgiften "Min hjälte", men jag är inte riktigt hundra på än vem jag ska skriva om. Antingen lillebror eller Mcgyver. Haha, men dagens höjdpunkt var ändå på italienskan. Jag & Johanna hade väldigt roligt, om vad kan jag dock inte avslöja. Det är barnförbjudet, haha. Men roligt var det. En annan bra sak var ju att vi slutade tidigare också.
Men när jag kom hem klockan tre gick jag upp på rummet och började bearbeta min referat uppgift om Solkungen. Tråkigt tråkigt tråkigt. Efter det kom mamma upp och ville ha hjälp med att försöka beskära en bild på katten, jag vet inte om vi lyckades, det ville inte till sig ordentligen altså. Men men.
Nu sitter jag här och ska skriva klart min 2:a referat uppgift. Har gjort klart den men måste bara renskriva den så.. Ikväll blir det CSI, såg att det var dubbelavsnitt ikväll, I like!
Imorgon blir det stan med mamma, vi ska handla julklappar och jag ska titta efter en klänning!

Kommentarer
Postat av: Alex

Ja det var skönt att träffa dig älskling

2007-12-04 @ 10:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0