Kaos?

Igår hade jag jätteroligt till en början. Madde kom hit, vi fixade oss och begedde oss till Lars. Väl hemma hos Lars gjorde vi inte så mycket, bara satt & häckade och försökte fixa skjuts till Åkerlänna.. Klockan tio bar det av, jag, Madde, Kim & Alexander åkte dit. Det var jättemycket människor, bra busik och trevligt var det. Jag hade en mycket trevig kväll. Kaoset kom nämligen när festen stängde, vi hade inte skjuts hem. Alexander gick runt och frågade varenda jävel om dom visste någon som kunde skjutsa oss, men ingen fanns. Till sist fick vi låna någons pappas mobil och ringa till taxi, det skulle ta "40" minuter. Så festen bommade igen, vi fick stå ute i kylan och vänta.. Och vänta, och vänta och vänta. Vi beställde taxin klockan 02.00, klockan 03.30 kommer taxi jäveln och ska hämta oss. Fasst som tur va fick vi sitta 5 i bilen. Jag fick sitta i backluckan där bara barn får sitta. Så han var snäll ändå. Vi kom hem till Lars och väntade, så kom Monica och hämtade oss där. Jag befann mig här på Ramsjö Backe 04.30. Ja somnade vi cirkus 05.00. USCH!

Idag vaknade jag halv tolv ungefär. Då tittade jag på EM-lottningen. Sverige kom med Spanien, Ryssland & Grekland. Det var en rätt så bra grupp med tanke på de andra. Det fanns riktiga rysargrupper. Så hejja Sverige sommaren 08. Annars har det bara blivit sega framför tv & dator. Måste egentligen plugga matte, men jag har inte krafterna nog att göra det. Är fan helt död. Vet inte om jag orkar dansa heller. Är så jävla trött. Vill bara gå & lägga vid nio ikväll. Får se hur jag gör.

Kram på er alla söndagströtta människor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0