Julstämmning!

Det här är och kommer bli en jätterolig 1 december. Vaknade imorse vid 10 och gick ner och löste melodikrysset med mamma & pappa. Det gick faktiskt bra, kunde rätt så mycket. Efter krysset gick jag upp och klädde på mig lite anständiga kläder. Gick sedan ner till köket och mamma. Vi har stått i mycket idag, vi gjorde kötbullar på ett och ett halvt kilo, dom vart jätte goda. Samtidigt som mamma stekte upp kötbullarna gjorde jag lussebulls degen, min första lussebulls deg som jag gör alldeles själv. Det var jätte enkelt och lussebullarna vart också jätte mumisga. Medans vi bakade lyssnade vi också på min & mammas egna julskiva, det är verkligen julstämming nu!
Just nu håller pappa på att sätta upp alla stjäror & ljusstakar, jag är lycklig!
Och till råga på allting ska jag på fest ikväll med alla trevliga människor. Madde kommer hit lite senare och vi ska göra oss iordning här och sedan dra iväg till Lars och träffa allt annat folk. Vid 10-hugget åker vi till Åkerlänna på fest. Ska bi jätteroligt, hoppas jag iallafall.

Och igår åket äntligen Andreas ut ur Idol, så jävla skönt att slippa hans skrik och stillaståeende. Nej, han sjöng ju inte ens i refrengen till "Conga"

Nej, nu ska jag hoppa in i duschen och duscha av allt kötbulle os!.

Puss&Kram människorna :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0