jul?

Idag är det dan innan julaftonen. Känns inte som det. Men jag har iallafall precis slagit in alla julklappar.Det känns bra är nöjd med alla mina julklappar, har bara en sak kvar att göra till lilla mamma. Farmor kom hit idag också, det var mycket trevlig. Men nu julstäkas det här hemma, mamma gör sina revnenspjäll & pappa gör skinkan! Yam, ikväll blir det somvanligt skinksmärgås & risgrynsgröt.

Igår var det väll rätt så trevligt. Var hemma hos Crille först med massa trevliga människor, det var härligt. Men när vi kom till Kanikebo var det inte så kul, sämst musik var det och inte mycket drag och en massa fjortisar. Nejnej, inte så kul. Men senare in på kvällen ble det bättre. Det var väldigt skönt att prata med dig, tack du vet vem du är. Kom hem och kunde inte sova sedan.

Nej, imorgon är det julafton, men har ingen direkt julkänsla sådär. Känner mig bara nere just nu, julen är väll en glad högtid? Eller? Nej hoppas jag känner mig bättre imorgon. Det kommer jag nog göra tror jag.

Nu ska jag titta på Gustav.
HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0