Ingen rubrik.

Dålig på att blogga ihelgen med hade fullt upp kan jag lova.
Ifredags träffade jag mina 2 blondiner på stan, åkte sedan hem till Peter, käkade pizza och glodde på Idol finalen. Jag tyckte rätt vann. För nu får Amanda mer tid på sig att göra en bra skiva och plus att det är hennes egen stil.

Ilördags åkte jag in till stan med bror, handlade julklappar åt family! Kom hem och började fixa & dona, gjorde kaka, förgade håret som förresten vart jätte bra. Fixade mer med kakan, gjorde mig iordning, slog in paket, fixade mat, städade undan. Jag satt mig ner för 1:a gången på hela dagen tio minuter innan Alex kom. VI hade en trevlig kväll med god mat, skummtomtar, Ladies night & mys.

Idag var det skola, inget roligt. Vi fick iallafall våra datorer, äntligen! Mh, sedan var det inte mycket mera. Jag, Johanna, Atti & Paula orkade inte gå på matten så "vi gick till vårat föreningsbord och gjorde reklam" wich really means, vi satt och kollade roliga klipp på Youtube. Sedan hade jag, Johanna & Paula våran redovisning om Malta, jag gick direkt efter vi pratat men Johanna berättade att min fittengelska lärare (Ursäkta uttrycket) hade sågat den totalt fast alla andra tycke den var asbra. Jag hatar henne!
Kom hem i skaplig tid, drack kaffe och åt tårta med mamma. Sklle plugga italienska, men vafan. Jag är så jävla trött och oengagerad så jag pallar inte. Men jag tror jag kan lite så det borde iallafall bli ett G. Men jag kanskr borde satsa lite mer så jag får behålla ett bra betyg.

Nu ska jag ringa till Annika!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0