Heja Mig!

Trött, trött.. Idag i skolan var det tråkigt. (nähä?) Engelska läraren vart damp-humör bara för att vi inte kunde redosvisa, men kärringen hade ju inte ens sagt att vi skulle det. Svenska var vi i datasalen och fick skriva om våra hjältar, det har blivt "MacGyvert" som jag säger. Var helt kär i honom när jag var liten, vi skulle gifta oss. Sedan hade jag italiensa, inget särskilt. Geografi efter det, där vi fick världens utskällning av Anna. Det var några i vår klass som hade varit uppkäftiga och därför kommer vi inte att få våra datorer på måndag. Suck (!). Dampdamp lite på det. Men fick iallafall sluta lite tidigare idag eftersom vi skulle börja tidigare imorgon, vi ska ha någon slags expedition gå ut och titta på kvarlevor från istiden. Jippie, skulle inte förvåna mig om det regnade heller (positiva Madde, oja). Ah, och till råga på allt så glömde jag min samhällskunskapbok i skolan och jag har prov imorgon, känns väldigt stabilt altså. Fick iallafall med mig anteckningarna så kan plugga lite.
 Väl hekommen vart det ingen rast eller ro. Satt igång med att börja städa hela övervåningen, gjorde det istället för att betala pappa 200:- Själv tycker jag det var en bra affär. Så nu är jag precis klar och är helt slut. Sitter och väntar på mat, för kommer nog inte orka plugga förrens jag har ätit. Jag behöver energi känner jag!

Heja mig med pluggandet sedan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0