Blä på allt.

Idag är en sådandär vanlig dag, där ingenting har hänt. Skolan flöt på, kom hem julpyntade lite och pluggade. Gick ut med katten, pratade i telefonen & tittade sedan på tv.
Idag fick jag iallafall lite mer julstämming eftersom mamma & jag satte upp tomtarna och jag satte upp julkrubban (Det är tradition att jag gör det varje år).
Pluggandet till geografin gick väll lite sisådära om jag får säga det själv. Jag orkar helt enkelt inte anstränga mig, jag orkar inte. Usch vad jag har kännt mig nere denhär veckan, så orkeslös. Borde det inte vara tvärtom? Att man borde bli lite piggare nu när julen närma sig och att man tar i nu sista veckan? Eller så är det så att man är så slut nu sista veckan att man helt enkelt inte orkar med någonting alls. Hur som helst blir det nog ett G iallfall och ett G är alltid bra. Sedan är det entligen slut för ett tag. Då blir det vila.
Jag & Johanna har iallafall beställt biljetter till Falun idag, ska bli roligt att hälsa på små bumbibjörnarna!
Nu ska jag titta på Sex & the City!

Kommentarer
Postat av: Allexx

Snart har du jul hjartat, hall ut!

2007-12-20 @ 08:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0