2008

2008. En ny start på ett nytt liv. Det ska bli skönt att få börja om på nytt, få uppleva nya saker. Jag hoppas verkligen att 2008 kommer att bli ett bra år, då jag har chansen att utvecklas mer på alla möjliga sätt. Kunna ta upp kontakten med mina gamla vänner som jag tappat så mycket under det senaste året. Så jag ska lägga ner mycket tid på min vänner detta året.
En annan sak är också att jag ska förska tänka mera på mig själv, inte bara tänka på vad alla andra ska känna och tycka om det jag gör. Jag måste faktiskt sätta mig själv först ibland och tänka efter vad det är Madeleine egentligen vill.
Jag ska också fortsätta hålla motivationen uppe för skolan och sköta mitt skolarbete. Jag vet att det lönar sig att jobba hårt i slutändan, måste bara orka hålla modet uppe.

Med det skrivet vill jag också bara tacka lite för stöd jag fårr under året. Mest av allt vill jag tacka min familj, mamma & pappa speciellt. Och nu den snaste månaden då allting har varit redigt jobbigt. Ni står alltid på min sida och det är jag tacksam för. Ni lär mig saker och älskar mig för den jag är, tack igen. En annan människa som hjälpt mig mycket är Alexander. Jag vet att det är anorlunda nu, men du har iallafall ställt upp. Jag är också glad över att jag träffade Crille, som också nu på senaste tiden verkligen ställt upp i alla lägen och orkat stå ut med mitt tjat och tjafs om allting. Tack ska du ha! Madeleine & Johanna glädjer mig väldigt mycket och de lyser upp min dag med. Tack för att ni också orkar lyssna och för att ni fortfarande stannar kvar.

Tack!

Så nu tar vi farväl av 2007 och hälsar 2008 välkomen!


Kommentarer
Postat av: Madde

Så länge du finns hos mig,finns jag hos dig, det kan du lita på. love you , du är bäst .
dont ever forget that!

2007-12-30 @ 23:14:34
Postat av: Madde

Jag finns alltid älskling, vet du en sak? Du är min bästa Madde. Oavsett vad du tror. För du finns alltid här för mig. Och det gör en riktig vän. Tack babe! Jag älskar dig!

2007-12-31 @ 19:56:57
Postat av: Johanna

gumman du behöver aldrig tvivla, jag ställer alltid upp för dej oavsett vad

2008-01-02 @ 13:57:11
Postat av: Johanna

Jag älskar dig nu och föralltid

2008-01-02 @ 13:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0