Hejsan Hösten !

Jag förstår inte? I söndags kunde jag gå i short & linne. Nu helst plötsligt kommer kylan bitande. Har varit riktigt ruggigt idag... Fast jag är endå glad, eftersom jag älskar hösten. Saken är den att jag inte har någon höst-jacka det bli faktiskt rätt så kallt!
Idag var Andreas med på min samhällskunskap, roligt att han går där! Livar upp stämmningen... Annars går det bra i skolan, imorgon börjar jag halv ett och slutar tre, tacka gudarna för det!
Idag var jag & mamma på stan en snabbis, vi skulle simma men det bliv visst till att äta på McDnalds och snacka skit istället.. Mycket skönare! Vi upptäckte dessutom att en VILA butik har öppnat i S:t Per ( JAAAAA ) då vart jag väldigt överlycklig..
Nu sitter jag & väntar på min kära Alexander!
Tackhej Leverpastej ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0